top of page

Všeobecné obchodné podmienky

(ďalej len ako “VOP”)

vydané v zmysle § 273 zákona č. 513/1991 Zb.

Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov 

 

 

PREAMBULA

 

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len ako “VOP”) upravujú vzájomné práva a povinnosti Zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe kúpnej zmluvy a/alebo zmluvy o poskytnutí služby a/alebo inej zmluvy uzatvorenej medzi Poskytovateľom a inou fyzickou osobou, fyzickou osobou – podnikateľom alebo právnickou osobou prostredníctvom webového sídla Poskytovateľa.

 

Čl. I.

Definícia pojmov

 

Na účely týchto VOP sa rozumie:

 

  1. Poskytovateľom a zároveň prevádzkovateľom webového sídla je samostatne zárobkovo činná osoba, Mgr. Martin Babinec, miesto podnikania Žilinská 10, Bratislava, nar. 06.09.1996.

  2. Klientom je každý návštevník, ktorý prostredníctvom webového sídla https://www.martinbabinec.sk/ pre seba alebo inú osobu vytvoril objednávku alebo registráciu. Môže to byť fyzická osoba – občan, podnikajúca fyzická osoba (SZČO) alebo právnická osoba, napr. spoločnosť s ručením obmedzeným alebo akciová spoločnosť.

  3. Objednávka vzniká potvrdením objednávkového alebo registračného formulára na webovom sídle https://www.martinbabinec.sk/.

  4. Zmluvou je zmluva uzatvorená medzi Poskytovateľom a Klientom v súvislosti s poskytnutím služieb alebo tovaru Poskytovateľom.

  5. Zmluvnými stranami sú Poskytovateľ a Klient.

  6. Službou a Tovarom sú všetky služby a produkty, ktoré sú digitálnymi plneniami a ktoré sú uvedené na webovej stránke Poskytovateľa, ako sú: Online Tréning, Tréningové plány, Workshopy a iné.

  7. Cenníkom sa rozumie aktuálny cenník Poskytovateľa uverejnený na Webstránke platný v čase dodania Služby.

  8. Webstránka je webstránka Poskytovateľa na adrese: https://www.martinbabinec.sk/

 

Čl. II.

Predmet a uzavretie Zmluvy

                                         

  1. Predmetom Zmluvy je poskytnutie Tovarov a Služieb – online stretnutí formou konzultácií, poradenstva, kurzov, školení, tréningov, prednášok a workshopov.

  2. Potvrdením objednávky, resp. vystavením faktúry alebo zálohovej faktúry zo strany Poskytovateľa vzniká Zmluva, ktorú je možné meniť, rušiť alebo dopĺňať len na základe vzájomnej dohody medzi Klientom a Poskytovateľom, ak zákon alebo iný právny predpis neustanovuje inak.

  3. Klient je odoslaním objednávky viazaný k zaplateniu Kúpnej ceny objednanej Služby alebo Tovaru. Uzavretím Zmluvy Klient potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito VOP a že s nimi súhlasí. Poskytovateľ potvrdzuje, že poskytne Klientovi Služby a Tovar v dohodnutom rozsahu. Na tieto VOP je Klient dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi oboznámiť. Tieto VOP tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy. Klient plne uznáva elektronickú komunikáciu, predovšetkým (a nielen) prostredníctvom Webstránky a e-mailovej komunikácie.

  4. Ponuka Tovaru alebo Služby, ktorým môže byť workshop a iný elektronický obsah, ako aj registrácia účasti na workshopy a kurzy organizované Poskytovateľom, prostredníctvom webového rozhrania internetového obchodu nie je právne záväzným návrhom na uzavretie zmluvy v zmysle § 43a zákona č. 40/1964 Zb. občiansky zákonník v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“). Je to len výzva pre Klientov na zaslanie záväzného návrhu na uzavretie Zmluvy.

 

                    Čl. III.

Objednávka a registrácia

 

  1.     1.Objednávka vzniká kompletným vyplnením a potvrdením procesu objednávkového alebo registračného formulára na Webstránke Poskytovateľa výberom Produktov alebo Služieb Klientom. Pre korektné vybavenie objednávky je potrebné vyplniť požadované údaje v objednávke a zvoliť si možnosti platby za objednanú Službu alebo Tovar.

  2.     2.Každá objednávka sa považuje za záväznú. Po odoslaní objednávky je Klientovi vystavená a doručená faktúra. Faktúra je odoslaná na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári.

  3.     3.Pri pochybnostiach môže Poskytovateľ kontaktovať Klienta za účelom overenia pravosti objednávky. Ak sa nepodarí pravosť objednávky overiť, má sa za to, že objednávka vôbec nebola podaná a takouto objednávkou sa ďalej Poskytovateľ nebude zaoberať.

  4.     4.Objednávať produkty cez Webstránku je možné 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Vo výnimočných prípadoch môže dôjsť k dočasnej nedostupnosti Webstránky v dôsledku nutnej údržby alebo v dôsledku okolností, za ktoré Poskytovateľ nezodpovedá. Sú to napr. výpadky pripojenia k internetovej sieti, elektriny alebo výpadku spojenom s technickou údržbou Webstránky.

 

                        Čl. IV.

Kúpna cena a platobné podmienky

 

  1. Klient je viazaný cenou uvedenou na Webstránke v momente potvrdenia objednávky alebo registrácie.

  2. Po odoslaní objednávky alebo registrácie je Klient povinný uhradiť platbu pre dokončenie objednávky.

  3. Za produkty je možné platiť nasledovnými spôsobmi:

  • platba kartou (na Webstránke po zadaní spôsobu platby uhradí Klient Tovar alebo Službu svojou platnou platobnou kartou).

  1. Zaplatením sa pre účely týchto VOP rozumie pripísanie predmetnej čiastky na účet Poskytovateľa.

  2. Kúpna cena je splatná dňom potvrdenia objednávky.

  3. Poskytovateľ môže poskytnúť Klientovi zľavu, ktorá sa dojedná v Zmluve, resp. ktorá je uvedená na Webstránke Poskytovateľa.

 

Čl. V.

Dodacie podmienky

 

  1. Poskytovateľ je povinný dodať objednaný Tovar a poskytnúť dohodnuté Služby v dátume dohodnutom v objednávke alebo registračnom formulári alebo v inom dátume na základe dohody s Klientom. Rozhodujúcim momentom pre dodanie je pripísanie platby za Produkt alebo Službu na účet Poskytovateľa.

  2. Za miesto plnenia služby sa považuje miesto, v ktorom je Služba poskytovaná.

  3. Po dodaní produktu je Klient povinný čo najskôr skontrolovať funkčnosť a dostupnosť obsahu. Ak Klient zistí nedostatky alebo vady, je nutné kontaktovať Poskytovateľa na e-mailovej adrese uvedenej na Webstránke, aby ten mohol zjednať nápravu. Pred odoslaním reklamácie je Klient povinný dodržať podmienky uvedené v nasledujúcom odseku.

  4. Digitálny obsah (videokurz, audionahrávky) vyžaduje k plnej funkčnosti, aby Klient mal k dispozícii hardwarové a softwarové vybavenie umožňujúce najmä otvárať a pracovať s dokumentmi vo formáte .docx a pdf a prehrávať video a audio súborov. Vizualizácie a obsah videokurzu sa prehráva pomocou internetového prehliadača podporujúceho audio prehrávanie. Software musí obsahovať obvyklé zvukové kodeky. Pre online prehrávanie obsahu je nutné, aby bol Klient pripojený k internetovej sieti s dostatočnou rýchlosťou pripojenia. Ďalej je nutné, aby jeho hardware umožňoval zvukový výstup. Poskytovateľ nezodpovedá za nedostupnosť obsahu v prípade nefunkčnosti či pomalej rýchlosti Klientovho internetového pripojenia. Môže že stať, že je obsah krátkodobo dočasne nedostupný v prípade údržby dát alebo výpadku servera. Webstránka môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho upozornenia.

 

Čl. VI.

Zodpovednosť Zmluvných strán

 

  1. Klient je v celom rozsahu za seba, svoje rozhodnutia a svoje jednanie voči sebe úplne zodpovedný. Poskytovateľ nezodpovedá za inštrukcie nachádzajúce sa v rámci Tovaru alebo Službách, ktoré boli Klientom nesprávne vykonané.

  2. Každý Klient je zodpovedný za prípadné škody spôsobené sebe alebo ďalším Klientom svojim neuváženým či iným chovaním, či za škody ním spôsobené na majetku a zariadení priestorov, ktoré sú užívané v priebehu výkonu Služby.

  3. Klient berie na vedomie, že dodávané produkty sú predmetom duševného vlastníctva a sú chránené autorskými právami a ostatnými právami duševného vlastníctva, ktoré patria Poskytovateľovi. Zmluvou medzi poskytovateľom a Klientom nedochádza k prevodu žiadnych práv duševného vlastníctva. Pokiaľ nie je dohodnuté inak, Klient má právo používať produkty výlučne ako konečný užívateľ, a to spôsobom vyplývajúcim z povahy a účelu Tovaru. Nie je povolené ich bez písomného povolenia kopírovať, rozmnožovať, poskytovať tretej strane, publikovať alebo inak rozširovať v akýchkoľvek médiách resp. iným spôsobom.

 

Čl. VII.

Dôverné informácie

 

  1. Pre účely týchto VOP sa dôvernými informáciami rozumejú akékoľvek informácie týkajúce sa Zmluvy, jej príloh, rokovaní Zmluvných strán a akékoľvek iné informácie, ktoré nie sú všeobecne známe alebo verejne prístupné a môžu mať vplyv na podnikanie Zmluvných strán (ďalej len „Dôverné informácie“ v príslušnom gramatickom tvare).

  2. Klient sa zaväzuje vo vzťahu k Dôverným informáciám zachovávať mlčanlivosť a berie na vedomie, že Dôverné informácie môže využiť výlučne na účely uvedené v týchto VOP.

  3. V prípade, ak Klient zistí akékoľvek zneužitie alebo neoprávnený únik Dôverných informácií, je povinný túto informáciu bezodkladne oznámiť Poskytovateľovi a prijať primerané opatrenia s cieľom minimalizácie negatívnych dopadov na Poskytovateľa a je povinný bez zbytočného odkladu vyhodnotiť príčiny zneužitia alebo neoprávneného úniku Dôverných informácií a prijať primerané opatrenia, ktoré zabránia budúcemu zneužitiu alebo neoprávnenému úniku Dôverných informácií.

  4. V prípade porušenia dôvernosti Dôverných informácií zo strany osôb, ktorým Klient poskytol Dôverné informácie, je Klient zodpovedný za porušenie dôvernosti Dôverných informácií voči Poskytovateľovi, ako keby sa tohto porušenia dopustil sám.

  5. Povinnosti stanovené v tomto článku sa nevzťahujú na:

  • informácie, ktoré Poskytovateľ písomne označí ako informácie určené tretím osobám;

  • informácie, ktoré sa zverejnili bez zavinenia Klienta;

  • informácie, ktoré musí Poskytovateľ poskytnúť na základe právneho predpisu alebo rozhodnutia orgánu verejnej správy.

  1. V prípade porušenia tohto článku je Klient povinný zaplatiť Poskytovateľ zmluvnú pokutu vo výške 5.000 EUR, a to za každé jednotlivé porušenie. Zaplatením zmluvnej pokuty nezaniká nárok Poskytovateľa na náhradu škody.

 

Čl. VIII.

Odstúpenie od Zmluvy, zrušenie objednávky

 

  1. V prípade ak nejde o digitálne plnenie, Klient má právo odstúpiť od Zmluvy do 14 dní od doručenia Služby alebo Tovaru, a to aj bez uvedenia dôvodu.

  2. Čo sa týka digitálnych plnení, Poskytovateľ vyhlasuje, že všetky podmienky vzťahujúce sa na digitálne plnenie sú splnené. Ak tieto požiadavky digitálne plnenie nespĺňa, má toto plnenie vady a Klientovi vzniká právo na primeranú zľavu z ceny a tiež právo od Zmluvy odstúpiť.

  3. Ide napr. o tieto prípady:

  • ak odstránenie vady nie je možné alebo by spôsobilo neprimerané náklady,

  • vada digitálneho plnenia pretrváva napriek snahe vadu odstrániť,

  • vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje právo Klienta na okamžitú zľavu z ceny alebo odstúpenie od zmluvy, 

  • Poskytovateľ vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote, alebo ju neodstráni bez spôsobenia závažných ťažkostí pre Klienta.

  1. Klient nemôže od Zmluvy odstúpiť, ak je vada digitálneho plnenia zanedbateľná.

  2. Po odstúpení od zmluvy je Poskytovateľ povinný Klientovi vrátiť všetky platby prijaté na základe Zmluvy do 14 dní od oznámenia odstúpenia od zmluvy.

  3. Klient je povinný zdržať sa užívania digitálneho plnenia a jeho poskytovania tretím osobám.

                                                                         

Čl. IX.

Reklamácia

 

  1. Reklamácia služby musí obsahovať vždy konkrétny a vecný popis reklamovanej skutočnosti. Reklamáciu je možné vykonať prostredníctvom e-mailu na e-mailovú adresu Poskytovateľa uvedenú na Webstránke, a to do 14 dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy. Poskytovateľ sa zaväzuje oznámiť výsledok vybavenia reklamácie do 14 dní odo dňa je prevzatia. V prípade opodstatnenej a Poskytovateľom uznanej reklamácie sa s Klientom individuálne dohodnú na náhrade reklamovanej Služby alebo Tovaru, resp. ďalšom postupe.

  2. V prípade nemožnosti využívať Službu alebo Tovar hneď po jeho dodaní je Klient povinný bezodkladne kontaktovať Poskytovateľa formou e-mailu. V správe uvedie popis chyby, prípadnú chybovú hlášku, typ zariadenia ktoré pre užívanie produktu používa, verziu prehliadača, verziu operačného systému a iné potrebné informácie. V prípade, ak Klient nie je spokojný so spôsobom, ktorým bola vybavená jeho reklamácia, sťažnosť, alebo podnet, alebo ak sa Poskytovateľ, alebo Klient dôvodne domnieva, že boli porušené jeho práva, je oprávnený preukázateľne požiadať Poskytovateľa o nápravu. Ak Poskytovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 (slovom „tridsať“) kalendárnych dní odo dňa jej preukázateľného odoslania, dotknutý Klient má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Vecne príslušným subjektom, oprávneným na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov medzi Klientom a Poskytovateľom je Slovenská obchodná inšpekcia alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk). Každý Klient  má právo voľby, ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov v konkrétnom prípade požiada o alternatívne riešenie konkrétneho sporu. Každý Klient je oprávnený na podanie návrhu na alternatívne riešenie konkrétneho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://www.soi.sk/sk/Alternativne-riesenie-spotrebitelskych sporov.soi.

 

Čl. X.

Záverečné ustanovenia

 

  1. Tieto VOP a právne vzťahy vzniknuté na ich základe sa riadia slovenským právnym poriadkom.

  2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo meniť a dopĺňať tieto všeobecné VOP aj bez predchádzajúceho upozornenia Klienta. V prípade zmeny VOP sa riadi celý proces nákupu prostredníctvom tých VOP, ktoré boli platné v momente odoslania objednávky Klientom a tieto sú prístupné na webovom sídle Poskytovateľa. Odoslaním objednávkového alebo registračného formulára Klient potvrdzuje, že si prečítal VOP, plne im porozumel a súhlasí s ich znením.

  3. Pokiaľ by jednotlivé ustanovenia týchto VOP boli alebo by sa stali neúčinnými alebo neplatnými, nie je tým dotknutá platnosť alebo účinnosť ostatných ustanovení týchto VOP.

  4. Klient pri podpise Zmluvy, realizácii objednávky potvrdzuje súhlas s týmito platnými VOP. Povinnosť písomného oznámenia VOP je splnená ich umiestnením na Webstránke Poskytovateľa

 

 

V Bratislave, dňa 20.11.2024

 

Mgr. Martin Babinec

bottom of page